fredag 27 maj 2011

Temavecka 8D

Först, grattis på Linda som fyller år ida<3

Första dan på temaveckan ida. Jag och Alice ska gö en skräck film, så ida har vi vart manusförfattare. Tror att om man lyssna på oss att de skulle bli en komedi >.<
Så de som va jobbigast va att hitta skådespelare XD
Jag: Annie, hur mycke kostar du?
Annie: 50 000
Jag: Per timme?
Hon: Per minut
Jag: Therese, hur mycke kostar du?
Therese: 50, per timme. Sen skulle jag kolla om Annie kunde bli billigare(XDD) Så först kosta hon fem cent, men då sa jag att Sverige inte har cent då tog hon 5dollar(elr nåt sånt) jag: Men de ska va svenska kronor!!
Men iaf Annie Therese och Bobbie ska va huvudpersoner(får se hur de gå Xp) också Kristian. Sen fick vi springa runt för att hitta biroller och statister, de tog ganska lång tid att bara hitta Världsgott där Nea va. Först upp i hemkunskapen, sen till 126 sen tillbaka till hemkunskapen, då va dom där -.-"
Sen skulle vi gå runt och leta efter en kodgrejs...sån man kan ha till dörrar typ...eh..8DD
Finns bara en på skolan D: Sen måste vi filma när ingen annan ä där typ XD
Får se hur dehär går, vi ska börja filma på tisda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar