onsdag 25 maj 2011

Flum^^

Jag och Alice fick värsta skrattanfallet på tekniken ida Xp
Fredrik stog väldigt roligt, så vi börja skratta, Christer: va skrattar ni åt?
Jag:...Fredrik
Han: Ja, Fredrik är så rolig, han kan man skratta åt.
Jag: Han står så roligt Han sa de till Fredrik att vi skratta åt honom.
Fredrik: Skrattar ni åt mej?
Vi: *garva* Så undra han vrf och jag sa att han stod roligt och visa hur. Sen log han stort me stora ögon, så garva vi åt de me.
Han: men de ä la bra att le? *ler igen*
Jag: *gör likadant* ah me stora ögon också *större ögon* han ler stort och me stora ögonen igen.
Vi typ garva resten av lektionen och dom mobba oss D:
Vi va lite flummiga >.<

Träna ida, skulle springa en slinga två gånger och varje jobbig backe skulle jag jogga uppför, gå nerför och sen springa uppför...de va jobbigt D:
Dom skulle ha match där så vi fick gå te gymmet elr springa. Jag va den ända som sprang Xp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar