söndag 22 maj 2011

Classic Show

Stod i inträdet på Classic Show ida. Den va kul faktiskt 8D De va nåra från fotbollen och så nåra killar.
Vi stod två och två, den ena hade en midjeväska me pengar i, de va ganska mycke pengar i dom.
Killarna hade varit ute dan innan så nåra kom för sent. När en kom börja killarna skrika på honom Xd att han va tvungen att betala lika mycke som han hade i midjeväskan XDD
Jag stod me en av killarna, och så kommer de en gubbe:
Gubben: De är en söt tjej*tittar på mej*
Är de din tjej?
Killen: Nee
Sen när gubben ska åka han ba: Ta han om henne nu, de är en fin tjej.
Och jag står typ och flinar hela tiden >.<
Sen va de nån som snodde våra mackor så vi stog typ och leta efter honom sen fick vi nya. Men dom hade typ spillt kaffe på dom, de va ju plast runt men klart så hade de gått igenom på min DD:
Linda tyckte jag skulle käkat hans XD
Sen fick vi mat(hamburgare) och då fick vi stå i omgångar. När jag skulle stå hade jag lita problem, de va hon som hade fått räkna innan. 12okr per person 60kr för parkering. När de va en elr två kunde jag utantill men sen kom ju nån me tre jag: ehmm...ehh...
Efter en stund kom jag fram till va de blev.
Jag blev kalla mattegeni också XDDD
Vi stod där jag, en annan tjej och en annan kille. De kommer en bil me fyra personer, killen: va blir de, mattegeniet. Jag: ehmm...54o. Hon: va du bra på matte då!
 XDDD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar